bara Sara

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Hmm...

Av Sara - 4 juli 2011 20:05

Hmm , Jag ska nog dra in i duschen nu sen ringer väl issa (basta )

Hon och jag skulle ju springa idag kl 19.00 men sen ringde hon då och undrade ifall jag ville med henne och Helle (Helena ,hennes stora syster ) och springa ,men jag sa nej. Det brukar va så mkt knött ute :/ Man springer och det kliar och man springer i shorts och linne/t-shirt ...Kliar ju så ^^

Nyss var jag på Ica med Pappsen :)

Vi handlade maat ofc ^^

vi skulle äta glass efter åt men det stängde :(

Men nu ska jag in i duschen!!!! /Bye  bye <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 7 augusti 2011 23:01

Heej på er! Förlåt att jag inte bloggar så mkt och inte kmr med så mkt bilder :( men får ju lära mig , att det inte är så svårt att bara ta med kameran och ta lite snabb-shots ;) sitter ju på datorn så jäkla ofta men bloggr inte, dålig stil av ...

Av Sara - 9 juli 2011 22:19

Haha Sara är onyttig idag(som vanligt ) (a) haha,jag har en ny blogg: jagsaara.blogg.se kolla in den ist  :) ...

Av Sara - 4 juli 2011 23:04

Jag ska ladda upp en video när jag sjuger snart och en kompis spelar gitarr jag över på låtar som jag kan ha till Gårdfesten hemma!!! <33333 :D Pappa sa du får sjunga en låt om du vill :) Klart jag kan göra det :)Me likey (Y)   Gårdsfest =...

Av Sara - 4 juli 2011 16:13

Jag gjorde maten idag (a) Duktig chey ;) haha jag gjorde bara makaroner (värmde dom i mikron, åt makaroner igår med^^ ) och gjorde kött bullar te det (Y) <33 Jag ringde Issa nyss :P hon brukar låta ganska grinig i tele ^^ hon städa.. v...

Av Sara - 4 juli 2011 13:46

Ska passa Ebba & Jack ( som jag är moster åt ) medans Sandra ( deras mamma ) åker till the Store ;)                    Jag älskar Ebba & Jack Larsson! :) <33 ...

Presentation

Jag är en tjej som älskar att sjunga & vara med kompisar ;) Den hära bloggen kommer att handla om mig och mitt sommarlov!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du se mer av i min blogg? :)
 Bilder
 Kompisar
 Outfits
 Kändisar,skvaller
 Skönhet
 Eller tips (,t.ex finare hår.)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards