bara Sara

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Sara - 7 augusti 2011 23:01

Heej på er!

Förlåt att jag inte bloggar så mkt och inte kmr med så mkt bilder :(

men får ju lära mig , att det inte är så svårt att bara ta med kameran och ta lite snabb-shots ;)

sitter ju på datorn så jäkla ofta men bloggr inte, dålig stil av mig :(

Men idag har jag ätit pizza med pappa & syster sofia :)

Och hjälpt sandra med style-tips om hallen dom gör om :) den blir skit fiiin :)


Gött att hösten är på väg tycker jag!!! <33

Endel tycker att jag är knäpp men jag älskar hösten! :)

Jag älskar att gå till skolan på morgonen när det är lite små kallt & att komma hem och ta lite te:) och kolla på tv:n och MODET! :D

tycker hösten är skön & kall men ändå så jäkla varm och mysig :)

är det bara jag som tycker det?

Lite snabb-shots ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej som älskar att sjunga & vara med kompisar ;) Den hära bloggen kommer att handla om mig och mitt sommarlov!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du se mer av i min blogg? :)
 Bilder
 Kompisar
 Outfits
 Kändisar,skvaller
 Skönhet
 Eller tips (,t.ex finare hår.)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards